Szukaj

Kategorie

Producenci

Brak producentów

Promocje

Sklep internetowy, działający pod adresem www.kreatiffcards.pl, prowadzony jest przez firmę

--------------------------------------------

"BLOOM" Anna Nowak

z siedzibą w Częstochowie

przy ul. Gminnej 16

wpisana do CEIDG 

przez Prezydenta Miasta Częstochowy

NIP 5732715907

REGON 240750301

---------------------------------------------

Adres pracowni i punkt odbiorów osobistych:

Czestochowa, ul. Gminna 16

e-mail: kreatiffcards@o2.pl 

tel.519 437 537

---------------------------------------------

numer konta bankowego do wpłat:
 "BLOOM" Anna Nowak
mbank 81 1140 2004 0000 3402 4963 5096
kod BIC/SWIFT : BREXPLPWMBK
----------------------------------------------

Co nas charakteryzuje?

Dlaczego to właśnie u nas warto złożyć zamówienie ?

  • Stawiamy na jakość, estetykę wykonania

  • Nie stosujemy  ukrytych kosztów

  • Druk cyfrowy

  • Jesteśmy zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami

  • Wysoka jakość stosowanych przez nas materiałów sprawia, że każdy klient będzie zadowolony z jakości wykonania produktu, z dbałością o każdy najmniejszy nawet detal

  • wydruk wykonywany jest bezpośrednio na zaproszeniu, nie stosujemy chińskich półproduktów

  • Do produkcji używamy papierów o wysokiej gramaturze min. 246gr/m2

  • Służymy pomocą na każdym etapie realizacji zamówienia

Z wielką przyjemnością udzielimy odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania - zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem kreatiffcards@o2.pl, korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie w zakładce "kontakt z nami"  lub telefonicznie pod numerem +48 519 437 537 ( opłata za połączenie wg cennika operatora) .

Pracujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00.

----------------------------------------------

Kodeks dobrych praktyk

Nasze codzienne działania mają na celu utrzymywanie i wzmacnianie jak najlepszych relacji z otoczeniem wewnętrznym oraz zewnętrznym naszej firmy, czyli zarówno z naszymi klientami jak i innymi partnerami handlowymi.  Mamy świadomosć, jak ważne, a zarazem przynoszące same korzyści, jest postępowanie według standardów etycznych.

Dlatego zobowiązujemy się do przestrzegania ogólnie przyjętych standardów etycznych, w tym do podstawowych zasad:

  1. Prowadzenie działań ukierunkowanych na zadowolenie naszych Klientów poprzez dostarczenie im produktu najlepszej jakości, któremu towarzyszy profesjonalne doradztwo i rzetelna obsługa.

  2. Rzetelne i uczciwe przekazywanie wszelkich posiadanych informacji i niewprowadzanie świadomie Klienta w błąd, jeżeli danej informacji nie posiadamy.

  3. Regularne monitorowanie dostępności i aktualności oferty sklepowej oraz jak najszybsze reagowanie na zaistniałe błędy oraz ciągłe dążenie do ich eliminowania.

  4. Lojalność i gotowość do współpracy oraz podejmowanie każdego zlecenia z zaangażowaniem.

  5. Proponowanie Klientowi skorzystania z innego rozwiązania jeżeli uznamy, że nie posiadamy produktu/rozwiązania, który jest odpowiedzią na Jego oczekiwania.

  6. Polubowne rozwiązywanie wszelkich konfliktów.

  7. Niewypowiadanie nieprawdziwych lub obraźliwych informacji na temat innych firm czy produktów.

  8. Przekazywanie ważnych informacji i decyzji Klientowi w sposób zrozumiały i bez zbędnej zwłoki (np. dotyczących reklamacji, realizacji zamówienia, itp).

  9. Nieuchylanie się od wywiązania z zobowiązań m.in. związanych z obsługą reklamacji lub zwrotów.

  10. Dbanie o bezpieczeństwo powierzonych nam danych.

  11. Kierowanie się takimi wartościami jak: sprawiedliwość, prawość, uczciwość.

-------------------------------------------

I. Informacje ogólne

1. Sklep internetowy www.kreatiffcards.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W celu zamówienia towaru z dostawą poza granicami RP prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia indywidualnych warunków sfinalizowania transakcji i możliwosci jej zawarcia. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej po uprzedniej rejestracji Zamawiającego w systemie Sklepu. W przypadku zamówień niestandardowych prosimy o złożenie zamówienia mailowo- w ciagu 24 h prześlemy indywidualna wycenę. Nas sklep dostosowany jest do zakupu towaru za pomocą urządzeń mobilnych i stacjonarnych.

2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamawiający składający zamówienia za pomocą strony internetowej Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest dokonanie zakupu w naszym sklepie internetowym.

3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać w zakresie barwy lub wielkości od towarów przedstawionych na istotnych zdjęciach, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności ( wynika, to głownie z różnic w ustawieniach martyc montorów).

4. Do każdej transakcji dołaczamy paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiamy Faktury Vat ( ze stawką zwolniony z Vat- 0%). 

  ------------------------------------------

II. Składanie zamówienia

 1. Zamówienie na naszej stronie składa się bez zakładania konta lub w opcji z zakupem jako klient zarejestrowany.

2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu. Jeżeli zamówienie jest niestandardowe lub wymaga modyfikacji modeli znajdujących się w ofercie sklepu prosimy o przesłanie zamówienia na naszego maila celem wyknania wyceny indywidualnej pod specjalne zamówienie.

3. Każde złożone zamówienie otrzymuje swój numer, imię i nazwisko zamawiającego lub adres mailowy z ktorego zostało złozone. Kupujący jest zobowiązany podać w/w dane przy każdym kontakcie ze Sklepem . W przeciwnym wypadku korespondencja Zamawiającego może nie zostać poprawnie zidentyfikowana, co może skutkować wydłużeniem realizacji zamówień .

4. Minimalna wartość zamówienia jest określona dla bezpośrednio na stronie produktu.

5. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po uzgodnieniu specyfikacji towaru przez Zamawiającego ze Sklepem oraz po ostatecznej mailowej akceptacji projektu zaproszeń. W przypadku produktów innych niż zaproszenia ślubne realizacja liczona jest od dnia następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w ciągu 24 godzin po zaksięgowanej płatności za zakupiony towar oraz po otrzymaniu formularza z danymi do druku. W tytule przelewu należy podać nadany przez Sklep numer zamówienia oraz Imię i Nazwisko. W przeciwnym wypadku nie nastąpi realizacja zamówienia do czasu, aż Zamawiający nie skontaktuje się ze Sklepem i nie wyjaśni kwestii numeru zamówienia.

7. Termin płatności za zamówiony towary wynosi 7 dni. Jedyną akceptowaną formą płatności jest przelew bankowy na rachunek sklepu.

8Projekty graficzne

Projekt graficzny wykonujemy na produkty personalizowane: zaproszenia, dodatkowe wkładki, menu, plany stołu ,winietki, księgi gości, zdobione pudełka,zawieszki. Projekty przesyłane są do 24 godzin w dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie na naszym koncie. Wstępny projekt wysyłamy w postaci pliku  PDF na wskazany przez Państwa w formularzu z danymi do druku adres e-mail. Do odczytania plików są potrzebne programy: Adobe Reader.  Realizacja zamówienia zaproszeń następuje po poinformowaniu Sklepu przez Zamawiającego o akceptacji projektu drogą mailową w czasie 3-7 dni roboczych. (czas jest zależny od ilości bieżących zamowień,ktore otrzymamy )

9. Przy składaniu zamówienia Zamawiający jest zobowiązany do podania adresu do wysyłki. W przeciwnym wypadku zamówienie nie będzie przekazane do realizacji i zostanie automatycznie skasowane z rejestru zamówień.

Uwaga! W momencie rezygnacji z zamówienia, po wykonania projektu graficznego przy zwrocie należności potrącamy kwotę 30 zł.

10. Serwis próbkowy 

Zamówienia na próbki przyjmujemy drogą mailową. Przed złożeniem wiekszego zamówienia np. na zaproszenia ślubne polecamy zakup próbek- pomoże on Panstwu na żywo podjąć własciwą decyzje o zakupie i pomoże zapoznać się z naszymi zaproszeniami:)

 

--------------------------------------

III. Realizacja zamówienia

 1. Realizacja zamówienia nastąpi po złożeniu prawidłowego zamówienia za pomocą naszej strony internetowej www.kreatiffcards.pl oraz po wpłaceniu całości kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule przelewu dokładnego numeru zamówienia nadanego przez system internetowy Sklepu.

2. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu wydrukowane zostanie dokładnie to co zostało wprowadzone w formularzu z danymi do druku.
Wszelkie zmiany w treści po złożonym zamówieniu należy zgłaszać drogą mailową w tym błędne dane, literówki, zmiany w liście gosci itp.

5. Termin realizacji zamówienia wynosi do 3-7 dni roboczych lub tryb expres 48h (płatny dodatkowo + 30% wartości zamówienia) od potwierdzenia projektu graficznego.

6. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.

7. Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką. Kupujący pokrywa koszt wysyłki zależne od ilości zamówionych produktów. Jest on generowany podczas składania zamówienia.. W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku produktów o różnym czasie realizacji całość zamówienia jest realizowana zgodnie z najdłuższym terminem realizacji. Takie zamówienie jest wysyłane jedną paczką nie dzielimy wysyłki produktów.

8. Paczki są wysyłane za pomocą Poczty Polskiej – usługa pocztex kurier 48h. Czas dostawy paczki przez firmę kurierska nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej. Dodatkową formą szybkiej wysyłki jest opcja wysyłki kurierem firmy DPD- po wczesniejszym uzgodnienu mailowym.

9. W przypadku nie dostarczenia paczki przez firmę kurierską, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Sklep wraz z podaniem numeru zamówienia.

10. Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w pracowni przy ul. Żwirki i Wigury 6/14 bud.a lok. 18 w Częstochowie.

-------------------------------------

IV. Zwrot towaru

Towary personalizowane wykonane wg indywidualnego zamowienia- Zaproszenia, winietki, zawieszki, księgi Gosci, pudelka na koperty, obrączki, menu weselne itp....

1. ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY, ponieważ nabyte w naszym sklepie produkty są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta.

2. Te  produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych przy zamówieniu. 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni roboczych nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.

W przypadku odstąpienia od umowy - rezygnacji z zamówienia przed terminem jego końcowego zrealizowania (wydruku i wysylki)  np w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od klienta -w czasie nie dluzszym niz 24 h od zlozenia zamówienia- można zrezygnować z zamówienia -po wczesniejszym kontakcie i uzgodnieniu na jakim etapie jest zamówienie - jednak jeżeli odbędzie się to po wykonaniu projektu graficznego przy zwrocie należności potrącamy cenę jego wykonania- 30 zł

Gotowe banery, girlandy, balony, świeczki, dekoracje, itp. , których nie personalizujemy dla Panstwa i nie wykonujemy wg indywidualnych zamówień

Będąc Konsumentem zakupujac w/w przedmioty masz prawo odstąpić od umowy w Sklepie internetowym kreatiffcards.pl w terminie 14 dni roboczych bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym objąłeś towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które są dostarczane osobno lub umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym objąłeś w posiadanie ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część albo w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii lub części. Natomiast w przypadku umów o świadczenie usług, bieg 14-dniowy terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o  odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego pisemnego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. Oświadczenie możesz przesłać na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kreatiffcards@o2.pl lub pisemnie pocztą tradycyjną,

na adres:

"BLOOM" Anna Nowak

ul.Gminna 16

42-221 Częstochowa

z dopiskiem "Zwrot"

Odstępując od umowy, możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.)

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My( *) niniejszym informuję/informujemy( *) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy( *) umowy dostawy następujących rzeczy( *) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy( *) /o świadczenie następującej usługi( *)

– Data zawarcia umowy( *) /odbioru( *) 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas.

Zwrotu osobiscie można dokonać rownież w siedzibie naszej pracowni w Częstochowie, przy ul. Gminnej 16

Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w przesyłce. Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Prosimy o nieprzesyłanie przesyłek „za pobraniem” oraz przesyłek na koszt odbiorcy. 

-------------------------------------------

V. Reklamacje

Drogi kliencie! Dokładamy wszelkich starań,aby oferowany przez nas towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jeśli  przedmiot jest niezgodny z opisem,dotarł uszkodzony lub ma inne wady  Klient może skorzystać z prawa reklamacji i odesłania go na adres firmy  podany wyżej. Klient wysyłając reklamowany towar (najtańszą opcją  wysyłki rejestrowanej) do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia  pisma, zawierającego co najmniej następujące dane: dane reklamującego –  imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia  Towaru, opisaną wadę, żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z  umową poprzez jego naprawę albo wymianę na nowy, bądź oświadczenie o  obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Do zgłoszonej reklamacji  Klient powinien dołączyć reklamowany towar oraz przedstawić dowód  potwierdzający jego zakup Klient zostanie powiadomiony o decyzji  Sprzedawcy w sprawie rozpatrzenia reklamacji mailowo w terminie 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia . W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj nam powód reklamacji, prześlij fotografie, opisz zaistniała sytuacje. Pamiętaj, że paragon, który otrzymałeś wraz z towarem jest podstawą reklamacji i bedzie niezbędny do jej zgłoszenia.Reklamacji nie podlegają uszkodzenia towaru wynikające z uszkodzenia paczki w transporcie.Uszkodzenia te należy zgłaszać bezpośrednio kurierowi w momencie dostarczenia paczki. 

1. Po otrzymaniu Paczki  Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.

2. Przy reklamacji towaru Zamawiający zobowiązany jest poinformować o tym Sklep za pomocą maila kreatiffcards@o2.pl. Poniżej zamieszczamy wzór formularza reklamacyjnego:

3. Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem.

4. Zwrot ceny zakupionego towaru na rzecz Zamawiającego nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu, pod warunkiem dopełnienia pozostałych warunków.

5. W przypadku błędów powstałych z winy Sklepu  Zamawiający powinien zgłosić drogą mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres Sklepu pokrywając koszty wysyłki.

 "BLOOM" Anna Nowak

42-221 Częstochowa

ul. Gminna 16

Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji.

6. Sklep nada paczkę zwrotną do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania nadesłanego przez Zamawiającego towaru wraz z poprawionym lub nowym towarem lub zostanie poinformowany o planowanym terminie wysyłki poprawionych produktów.

7. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.1.

8. Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:

a. dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Kupującego Projektem np. treść zaproszenia, kolor lub wielość czcionki, krój tekstu, rodzaj papieru, kolor wstążki lub sznurka;

b. dotyczy ona cech Produktu, które są zgodne z jego opisem np. gramatura papieru, rozmiar zaproszenia;

c. produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego Projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub nazwiskach gości lub treści zaproszenia;

d. jej podstawą są  różnice w wyglądzie Produktów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego lub monitora np. kolor, odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje.

9. W przypadku gdy Zamawiający nie zgadza się z decyzją Sklepu w sprawie reklamacji,  może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

 - Zamawiający może  zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

 - Zamawiający może  zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą

 - Zamawiający może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

VI. Gwarancja

1. Sklep ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.

3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.8.

4. Warunkiem realizacji roszczeń Zamawiającego jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.

--------------------------------------------

Przetwarzanie danych osobowych oraz wykorzystanie plików cookie

I. Niniejsza polityka prywatności należy stosować do wszystkich sytuacji, w których F.H.U. "BLOOM" Anna Nowak jest administratorem danych osobowych oraz przetwarza dane osobowe.

II. Administrator danych.
Administratora danych osobowych jest:
"BLOOM" Anna Nowak z siedzibą w Częstochowie przy ul. Gminnej 16.
Osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych w  "BLOOM" Anna Nowak jest Administrator Bezpieczeństwa Informacji z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail: abi@kreatiffcards.pl.

III. Informacje o plikach cookies.
Ciasteczka lub inaczej "cookies" są to niewielkie pliki, wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy. Pliki te są zapisywane na urządzeniu na którym użytkownik przegląda stronę internetową. Pliki z których korzysta nasz serwis, służą do uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie. Pliki cookies można usunąć i wyłączyć w ustawieniach przeglądarki internetowej.

IV. Rodzaje wykorzystywanych cookies.
1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.

2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:

a) Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

b) Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies

V. Cele w jakich wykorzystywane są cookies.
Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:
1. Konfiguracji serwisu

a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu.
b) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści,
c) rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej

2. Uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie

a) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
b) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki.
c) optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

3. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych:

a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

VI. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies.
1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

VII. Przetwarzanie danych osobowych.
F.H.U. "BLOOM" Anna Nowak przetwarza Twoje dane osobowe w następujących celach:
1. wykonywania czynności adekwatnie do udzielonej zgody, przykładowo w celach związanych z zawarciem i wykonywaniem.
2. wykonywania czynności związanych z zawarciem, wykonywaniem, rozwiązaniem umowy.
3. komunikowania się przez strony internetowe, utrzymywania stron internetowych, wyświetlania stron internetowych.
4. wykonywanie czynności w celach marketingowych.

VIII. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych.
 "BLOOM" Anna Nowak przetwarza dane związane z:

a) danymi teleadresowymi – w celu realizacji i identyfikacji transakcji,
b) weryfikacją i identyfikacją Użytkownika,

IX. Okres przetwarzania danych.
 "BLOOM" Anna Nowak będzie przetwarzał dane:

a) w przypadku zawarcia umowy - przez niezbędny do jej wykonania. Po wygaśnięciu umowy są przetwarzane przez okres 5 lat, chyba że przepis prawa przewiduje krótszy okres.

b) w przypadku wydania orzeczenia sądowego – przez okres do 10 lat od dnia, kiedy orzeczenie to stało się prawomocne.

c) w przypadku wyrażenie zgody przez Użytkownika – nie później niż do chwili odwołania tej zgody.

X. Prawa przysługujące Użytkownikowi i sposób ich realizacji.
1. Użytkownik ma prawo żądania od  "BLOOM" Anna Nowak dostępu do swoich danych osobowych, w tym do ich sprostowania, ograniczenia lub usunięcia.
2. Użytkownik ma prawo do wniesienia sprzeciwu, w stosunku do przetwarzanych danych.
3. Użytkownik ma prawo do przenoszenia danych oraz uzyskania kopii danych.

XI. Postanowienia końcowe.
Użytkownicy, których dane osobowe przetwarza  "BLOOM" Anna Nowak, mają także prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).